Is er iets misgegaan?!
Er lijkt iets ‘mis’ te zijn gegaan bij een bestelling van een Hotel Credible Cadeaubon!
Wij hebben nog geen betaling ontvangen. Dit kan natuurlijk bewust zijn en daarom staat de status voor ons op: Open, Geannuleerd, Verlopen of Mislukt.
Wilt u alsnog de cadeaubon bestellen dan kun je het nog eens proberen of kom langs bij Hotel Credible.
Bij twijfel of er iets mis is gegaan kunt u altijd even contact opnemen met ons!
Hertogstraat 1 – 6511RV – Nijmegen – Nederland
Info@in-credible.nl / +31(0)24 322 0498
<link rel="stylesheet" href="https://d1azc1qln24ryf.cloudfront.net/114779/Socicon/style-cf.css?libdco"><!-- [et_pb_line_break_holder] --><!-- [et_pb_line_break_holder] --><style><!-- [et_pb_line_break_holder] -->li.et_pb_social_icon.et-social-dribbble a.icon:before {<!-- [et_pb_line_break_holder] --> font-family: "Socicon" !important;<!-- [et_pb_line_break_holder] --> content: '\e088' !important; <!-- [et_pb_line_break_holder] -->}<!-- [et_pb_line_break_holder] --></style><!-- [et_pb_line_break_holder] --><!-- [et_pb_line_break_holder] --><script><!-- [et_pb_line_break_holder] -->jQuery(function($){<!-- [et_pb_line_break_holder] --> $('.et-social-dribbble a').attr('title', 'Tripadvisor');<!-- [et_pb_line_break_holder] -->});<!-- [et_pb_line_break_holder] --></script>