fbpx

Maatregelen

door | mei 3, 2020

For English: click HERE

YES! Wij zijn weer geopend! Zowel hotelgasten als gasten van buitenaf kunnen weer als vanouds bij ons terecht van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Voor koffie, ontbijt, lunch, diner, borrel, en alles daar tussenin. We zijn heel blij jullie allen weer te mogen verwelkomen in Credible!

Om de gezondheid van zowel onze gasten als onze medewerkers te kunnen waarborgen hebben wij een aantal maatregelen genomen. Deze lichten wij hieronder graag even toe. We vragen iedereen de maatregelen en eventuele aanwijzingen van ons personeel te allen tijden te volgen. Voor zowel de eigen veiligheid en gezondheid als die van andere gasten. Op deze manier zorgen we er samen voor dat we met hun gerust hart weer van de horeca kunnen genieten. Proost!


Bij last van griepverschijnselen of verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, niezen, een loopneus, hoesten, of verhoging tot 38 graden, blijf alsjeblieft thuis! Kom niet naar ons ons hotel/restaurant, maar neem even contact met ons op per e-mail of telefoon. We kunnen je hotelreservering, ongeacht van onder welke voorwaarden deze is geboekt, kosteloos* verplaatsen naar een andere datum.

Restaurant
In ons restaurant werken wij uitsluitend op reservering. Deze maak je gemakkelijk hier. Reserveren is alleen mogelijk als aan alle voorwaarden wordt voldaan. Dit houdt in dat je geen ziekteverschijnselen hebt of recentelijk positief bent getest op corona of in aanraking bent geweest met anderen voor wie dit wel geldt (zoals bijvoorbeeld huisgenoten). Bij aankomst wordt dit voor de zekerheid nogmaals gecheckt bij alle gasten.

Een uitzondering op het van tevoren reserveren is het terras. Hiervoor is het niet mogelijk te reserveren, maar kan je gewoon langs komen lopen. Wel worden ook voor het plaatsnemen op het terras de voorwaarden met je doorgenomen om te checken of daaraan wordt voldaan.

Zowel ons restaurant als ons terras is opnieuw ingedeeld met ten minste 1,5 meter tussen alle tafels. Ook is er rekening gehouden met de looppaden – zowel binnen als langs ons terras (tussen de zitplekken en het trottoir) – en is ons restaurant op meerdere plekken voorzien van dispensers met handdesinfectie. We verzoeken al onze gasten vriendelijk om hier ook dankbaar gebruik van te maken en regelmatig de handen te wassen, net als dat wij dit doen. Na vertrek van gasten worden de tafels alsook de menukaarten en dergelijke grondig gereinigd. Ook zaken zoals pinterminals, deurklinken en sanitaire voorzieningen worden zeer regelmatig gereinigd.

 

Hotel
Ook voor ons hotel geldt dat overnachtingen uitsluitend van tevoren kunnen worden gereserveerd. Dit kan gemakkelijk via de zoekbalk op onze homepage. Voor hotelgasten geldt ook dat er alleen kan worden gereserveerd als aan alle voorwaarden wordt voldaan en wordt dit evenals bij restaurantgasten bij aankomst nogmaals gecontroleerd. Verder vragen we al onze gasten om rekening met elkaar te houden en elkaar de ruimte te geven in de algemene ruimtes zoals de trappen en gangen in het hotel.

Ook de hal van de hotelingang aan de zijkant van het gebouw is voorzien van een dispenser met handdesinfectie. We proberen zoveel mogelijk alvast van tevoren te regelen: zoals de betaling, het verzamelen van de benodigde gegevens voor de wettelijk verplichte registratie, en eventuele reserveringen voor ons restaurant – die maak je eenvoudig hier.

Ook wordt in de housekeeping gewerkt volgens een aangescherpt hygiëneprotocol. Zo wordt er o.a. desinfectiespray gebruikt, waarmee na iedere check-out deurgrepen, afstandsbedieningen, lichtknoppen, en dergelijke worden gereinigd. Hetzelfde geldt voor de bij check-out ingeleverde kamerpasjes. Ook worden kamers van gasten die meerdere nachten verblijven alleen schoongemaakt als de gasten zich op dat moment niet op de kamer bevinden.

 

Veelgestelde vragen

Is het veilig om Credible te bezoeken?
Al zijn risico’s op besmetting natuurlijk nooit 100% uit te sluiten, wij hebben er alles aan gedaan en sturen voortdurend extra aan op extra hygiënisch werken om deze risico’s tot een minimum te beperken. Volg onze aanwijzingen en houd een beetje rekening met elkaar, dan kan een ieder ons met een gerust hart bezoeken.

Met hoeveel personen kun je reserveren?
Reserveren is sowieso mogelijk met 2 personen, ongeacht of jullie uit hetzelfde huishouden komen. Komen jullie uit hetzelfde huishouden? Dan kun je ook met meer dan 2 personen een tafel reserveren. Komen jullie niet hetzelfde huishouden maar wil je toch gezellig samen reserveren? Ook dat kan: hiervoor hebben we een speciale tafelopstelling waarbij tussen iedere tweetal 1,5 meter afstand kan worden gehouden. Deze plekken zijn beperkt beschikbaar dus wees er op tijd bij om jezelf van een plekje te verzekeren!

Ik heb verkoudheidsklachten. Wat nu?
Blijf alsjeblieft altijd thuis bij last van ziekteverschijnselen of verkoudheidsklachten, en neem even contact met ons op per e-mail of telefoon. We kunnen je (hotel)reservering kosteloos* verplaatsen naar een andere datum.

Moet ik als ik een hotelovernachting heb geboekt ook van tevoren reserveren voor het restaurant?
Als je een hotelovernachting bij ons hebt geboekt is het niet verplicht van tevoren te reserveren voor ons restaurant, dit mag ook altijd nog ter plaatse worden bekeken. Wel raden wij het voor de zekerheid wel aan om ook voor het restaurant van tevoren te reserveren. Zeker met de nu nog beperkte capaciteit is ons restaurant namelijk snel volgeboekt, ook met gasten van buitenaf.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?
In deze onzekere tijden bieden wij de mogelijkheid je reservering kosteloos* te verplaatsen, ook non-refundable boekingen. De reservering in zijn geheel annuleren kan kosteloos wanneer er is gekozen voor het flexibele tarief en dit binnen de gestelde termijn gebeurd.

*Met uitzondering van prijsverschillen op basis van doordeweekse versus weekenddagen of lokale prijsverhogingen i.v.m. bijvoorbeeld evenementen.

SEE YOU SOON IN-CREDIBLE!