fbpx

Maatregelen

For English: click HERE

Für Deutsch: bitte klicken Sie HIER

 

YES! Wij zijn weer geopend! Zowel hotelgasten als gasten van buitenaf kunnen weer als vanouds bij ons terecht van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat. Voor koffie, ontbijt, lunch, diner, borrel, en alles daar tussenin. We zijn heel blij jullie allemaal weer te mogen verwelkomen in Credible!

Voor de gezondheid van zowel onze gasten als onze collega’s hebben wij een aantal maatregelen genomen. Deze lichten wij hieronder graag even toe. We vragen iedereen zich aan de richtlijnen te houden en eventuele aanwijzingen van ons personeel op te volgen. Zo zorgen we er samen voor dat we op een verantwoorde manier weer van de horeca kunnen genieten. Proost!

Bij last van griepverschijnselen of verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, niezen, een loopneus, hoesten, of verhoging tot 38 graden, blijf alsjeblieft thuis! Kom niet naar ons ons hotel/restaurant, maar neem even contact met ons op per e-mail of telefoon. We kunnen je hotelreservering, afhankelijk van onder welke voorwaarden deze is geboekt, verplaatsen naar een andere datum.

 

Restaurant
Je kunt in ons restaurant alleen terecht als je helemaal gezond bent en aan alle voorwaarden voldoet. Dit houdt in dat je geen ziekteverschijnselen hebt of recentelijk positief bent getest op corona of in aanraking bent geweest met anderen voor wie dit wel geldt (zoals bijvoorbeeld huisgenoten). Dit zelfde geldt voor al onze collega’s.

Reserveren is niet meer nodig van tevoren: zowel voor een plekje buiten op het terras als binnen in ons restaurant kun je gewoon langs komen lopen. We maken dan ter plekke een reservering waarbij we controleren of aan alle voorwaarden wordt voldaan en de benodigde gegevens noteren.

Zowel ons restaurant als ons terras is opnieuw ingedeeld met ten minste 1,5 meter tussen alle tafels. Ook is er rekening gehouden met de looppaden – zowel binnen als langs ons terras (tussen de verschillende tafeltjes en tot het trottoir) – en is ons restaurant op meerdere plekken voorzien van dispensers met handdesinfectie. We vragen al onze gasten vriendelijk om hier ook dankbaar gebruik van te maken en regelmatig de handen te wassen, net als dat wij dit doen. Na vertrek van gasten worden de tafels alsook de menukaarten en dergelijke grondig gereinigd. Ook zaken zoals pinterminals, deurklinken en de sanitaire voorzieningen worden zeer regelmatig gereinigd.

 

Hotel
Om te kunnen reserveren voor ons hotel gelden dezelfde voorwaarden als voor ons restaurant, hetgeen wij bij de check-in ook nogmaals controleren bij al onze hotelgasten. We vragen iedereen indien mogelijk van tevoren (online) te reserveren. Dit kan gemakkelijk via de zoekbalk op onze homepage. Verder vragen we onze gasten om rekening met elkaar te houden en elkaar de ruimte te geven in de algemene ruimtes zoals de trappen en gangen in het hotel. Ook is d
e hal van de hotelingang aan de zijkant van het gebouw voorzien van een dispenser met handdesinfectie

Tevens wordt in de housekeeping gewerkt volgens een aangescherpt hygiëneprotocol. Zo wordt er o.a. desinfectiespray gebruikt, waarmee na iedere check-out deurgrepen, afstandsbedieningen, lichtknoppen, en dergelijke worden gereinigd. Hetzelfde geldt voor de bij check-out ingeleverde kamerpasjes.
 

Veelgestelde vragen

Is het veilig om Credible te bezoeken?
Al zijn risico’s op besmetting natuurlijk nooit 100% uit te sluiten, wij hebben er alles aan gedaan en sturen voortdurend extra aan op extra hygiënisch werken om deze risico’s tot een minimum te beperken. Volg onze aanwijzingen en houd een beetje rekening met elkaar, dan kan een ieder ons met een gerust hart bezoeken.

Met hoeveel personen kun je bij Credible terecht?
Je kunt sowieso bij ons terecht met 2 personen, ongeacht of jullie uit hetzelfde huishouden komen. Komen jullie uit hetzelfde huishouden? Dan kun je ook met meer dan 2 personen aan een tafel. Komen jullie niet hetzelfde huishouden maar wil je toch gezellig samen uit eten of wat drinken? Ook dat kan: hiervoor hebben we een speciale tafelopstelling waarbij tussen iedere tweetal 1,5 meter afstand kan worden gehouden.

Ik heb verkoudheidsklachten. Wat nu?
Blijf alsjeblieft altijd thuis bij last van ziekteverschijnselen of verkoudheidsklachten! Heb je bij ons een hotelreservering staan? Neem even contact met ons op per e-mail of telefoon. We kunnen je reservering kosteloos* verplaatsen naar een andere datum.

Kan ik als ik een hotelovernachting heb geboekt wel van tevoren reserveren voor het restaurant?
Als je een hotelovernachting bij ons hebt geboekt kun je het beste ook gewoon ter plekke even binnen lopen in ons restaurant als je iets wil eten of drinken. Wil je je toch heel graag van een plekje verzekeren, dan maken we voor onze hotelgasten een uitzondering en kunnen we desgewenst alsnog een reservering voor je maken.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?
Dit is afhankelijk van de voorwaarden waaronder u heeft geboekt. Heeft u gekozen voor het flexible tarief dan kunt u de reservering kosteloos* verplaatsen naar een andere datum of annuleren mits dit binnen de gestelde termijn gebeurd. Non-refundable boekingen kunnen niet verplaatst of geannuleerd worden.

*Met uitzondering van prijsverschillen op basis van doordeweekse versus weekenddagen of lokale prijsverhogingen i.v.m. bijvoorbeeld evenementen.

SEE YOU SOON IN-CREDIBLE